Posiluj těchto 5 partií a staň se středem zájmu žen

08.06.2021 - 08:57
Zdraví
Autor: Jakub
   Přečteno: 2376x
Cvič těchto 5 partií a buď středem pozornosti žen!
Ženy podvědomě přitahují fyzicky zdatní muži. I když doba svalů již pominula, ženy mají v sobě stále zakódováno, že fyzické parametry jsou důležité. Na jaké partie se tedy ženy zaměřují a jak je cvičit?

Ženy podvědomě přitahují fyzicky zdatní muži. I když doba svalů již pominula, ženy mají v sobě stále zakódováno, že fyzické parametry jsou důležité. Na jaké partie se tedy ženy zaměřují a jak je cvičit?


1. Břišní svaly

Jednou z prvních partií, na kterou ženy soustředí svou pozornost, jsou břišní svaly. Je to partie, která pokud je vypracovaná, podvědomě přesouvá pozornost k penisu (a tedy sexu). Ženy neskutečně vzrušuje, když vidí vybudované břišní svalstvo. Proč? Protože břišní svaly jdou málokdy vidět, dokud muž nemá nízké procento tělesného tuku. Viditelné břišáky psychologicky ženě říkají, že jsi fit a nejspíš netrpíš vysokým cholesterolem a nadváhou.


Jak je cvičit?

Břišní svaly se dělí na několik částí: přední horní, přední dolní a boční šikmé. Většina začínajících cvičenců zapomíná cvičit ty boční a v mnoha případech nalezneme i nevypracované dolní břišáky. Tomu se chceš vyhnout! Aby se tak stalo, musíš zapojit komplexní cviky. Které to jsou?

- Zavěšení na hrazdě -

Při tomto cviku se efektivně cvičí vrchní i dolní část břišních svalů. U tohoto typu cviku také můžeme cvičit i svaly boční šikmé. Podstatou celého cviku je zavěšení se na hrazdě. Následně přitahujeme kolena, co nejblíž k prsům to jen jde. Nohy zvedáme nahoru a dolů vždy do maximálních pozic, ale při spuštění nohou dolů nesmíme nohy nechat viset a tím uvolnit břišní svalstvo. Vždy je musíme dát ihned nahoru, aby břišní svaly pracovaly neustále.

Pokud chceme udělat cvik komplexní, tak místo zvedání nohou nahoru a dolů děláme kolečka. Podstatou je vždy držet pevný střed těla a mít absolutní kontrolu nad celým cvikem. To znamená dělat ho pomalu a kontrolovaně, bez zapojení jiných svalů. Pro stabilizaci na hrazdě zatneme hýždě a záda.

- Zkracovačky -

Cvičení zkracovaček buduje šikmé břišní svalstvo

Princip zkracovaček je vysoce jednoduchý. Lehneme si na záda, pokrčíme nohy a snažíme se hlavu dostat mezi nohy. Pozor! Nejedná se o klasický sed-leh, při kterém jdeme do pozice sedu. Zde v podstatě děláme velmi krátké, ale zato efektivní pohyby. Pokud navíc zvolíme cyklické zkracovačky, cvičíme i šikmé boční svaly. U cyklických zkracovaček používáme nohy, které střídáme a vždy se snažíme dostat levý loket k pravému koleni a naopak pravý loket ke koleni levému. Rychlé cyklické zkracovačky mohou být při vysokém počtu opakování dobrým kardio cvičením, které ti pomůžou zhubnout. Mysli na to!

- Plank s váhou -

Zcela jednoduchý statický cvik, který prostě držíme, dokud už nemůžeme. Tento cvik komplexně pomáhá zpevnit střed těla, záda, ruce i nohy. Je to úplná topovka pro začátek celého tréninku břišních svalů. Největšího efektu dosáhneme, pokud si na spodní část zad umístíme nějaké závaží. Tehdy se plank stává skutečnou výzvou. Po planku ihned bez čekání jdeme cvičit na hrazdu nebo dělat zkracovačky.

2. Hýždě

vypracovaný zadek je prostě sexy partie

Může se to jevit nelogické, ale je to tak. Pěkná namakaná prdel má ženskou pozornost a ty bys na ni měl pracovat! I když není plně vysvětleno, proč vypracované hýždě ženy přitahují, spekuluje se, že ženy vypracovaný zadek zkrátka vnímají jako svalový základ muže. A to je něco, co jim chceš ukázat, že máš. Co teda pro to dělat?

- Dřepy s těžkou váhou -

Jestli chceš mít solidní hýžďové svalstvo, dřepy jsou jediná cesta, jak toho dosáhneš. Ze začátku se klidně můžou cvičit čistě dřepy bez váhy, ale nelze u toho zůstat. Podstatné je dělat dřepy se závažím. Na trhu existuje skvělá pomůcka zvaná kettlebell. Nemusí se ani utrácet za vstup do gymu, stačí si koupit kettlebell s hmotností 16 nebo 32 kg a jde se dřepovat.

Dřep je v podstatě velmi jednoduchý, ale zároveň komplexní cvik, při kterém cvičíme jak hýždě, tak i stehna a celkové držení těla. Pokud však budeme chtít zvedat opravdu těžké váhy, fitko nás nemine. Ale dřepy s 32kg kettlebellem v pohodě vystačí pro vybudování pevného hýžďového svalstva. I zde opět platí, že celý cvik děláme pomalu a kontrolovaně. Nesnažíme se uhnat počet opakování na úkor ztráty provedení techniky.

U provedení dřepu je nutné mít neustále rovná záda v mírném předklonu. Váhu celého těla při vykonání cviku držíme na celých chodidlech, avšak při zvedání přesouváme zátěž na paty. Při pohybu do sedu se nadechujeme a ze sedu nahoru vydechujeme.

3. Ramena

Velká ramena dělají z muže bestii

Masivní ramena jsou nutností při budování přitažlivého vzhledu. Ramena, hlavně střední delty, ti pomohou získat tělo ve tvaru V, které řada žen preferuje a je jim přitahována. Jak se říká – široké ramena a úzký pas ji k tobě přivedou zas a zas. Muže na ženách přitahují prsa a boky, jelikož to jsou partie typické pro ženy.  Opačně ženy přitahují široká ramena, která jsou známkou dobře postavené kostry a maskulinity. Jak je budovat?


Cviky pro silná a široká ramena

Je pravdou, že největší zásluhu na šíři ramen mají střední delty, ale nejlepší je cvičit i ty přední a zadní. Každý z nich se však cvičí izolovaně a trošičku jinak. Jak?

- Přední delty -

Jak už název napovídá, jedná se o tu část ramen, která se nachází na přední části našeho těla. Jedná se o malý sval a nelze tedy očekávat cvičení s velkou váhou. Přední delty se nejsnadněji budují pohybem ruky od nohy do vzpažení. V podstatě ani není nutné dělat celý 180° pohyb. Plně postačí, když budeme cvičit s činkou a ruku budeme zvedat do 90 – 120 °. Jednoduše se rovně postavíme, ruce přiložíme ke stehnům a následné je zvedneme před sebe. Při cviku musíme mít rovná záda a nehrbit se, jinak cvik ztrácí na účinnosti. Velice si pomůžeme, pokud budeme jednotlivé ruce střídat (lepší stabilita).

- Střední delty -

Střední delty se cvičí úplně stejně jako ty přední, akorát zde místo dopředu zvedáme ruce do stran. Opět, pro kvalitní provedení techniky je nutné mít pevný rovný postoj a nezapojovat zbytečně trapézy na výpomoc.

- Zadní Delty -

Zadní delty se už cvičí trošku jinak. Na zem před sebe položíme činky. Stoupneme si rovně s nohama u sebe a předkloníme se až do plně kolmé polohy. Uchopíme činky a ruce se snažíme směrem za záda dostat, co nejvýš to jen jde. Následně spouštíme činky směrem před sebe dolů, abychom je zase zvedli za sebe nahoru (upažení v předklonu). Podobně jako u cviku na hrazdě, i zde nenecháváme svaly odpočívat. Při provádění cviku můžeme mít nohy pokrčené. Důležité je udržet kolmý předklon.

Alternativou zde může být cvičení s pružinou či gumou, kdy stojíme rovně a ruce s pružinou máme před sebou ve výši prsou. Ruce se následně snažíme dostat do nejzadnější polohy (upažení), přičemž překonáváme sílu pružiny.

4. Záda

Velká záda jsou přitažlivá

Další partií, která vytváří onen sexy V tvar tvého těla, jsou záda. Silná, pevná a hlavně velká záda chceš mít. Nejen proto, že tím vzbudíš zájem žen, ale také i proto, že až 70 % zdatnosti těla je právě v zádech! Jak je cvičit?


Cviky pro silná záda

Záda se rozdělují na hlavní dvě části. Spodní a vrchní. Spodní záda se nejlépe trénují mrtvými tahy a vrchní přítahy na hrazdě.

- Přítahy na hrazdě -

Přítahy na hrazdě jsou jedním ze základních, ale zároveň komplexních cviků při cvičení s vlastní váhou. Kromě zad také posilují bicepsy a předloktí. Pro řadu začínajících cvičenců jsou přítahy na hrazdě náročné, jelikož je při nich nutno zvednout celou váhu svého těla, ale tento problém má snadné řešení.(viz. níže)

Jestli nechceme chodit do fitka, není nic jednoduššího než si za pár stovek koupit klasickou hrazdu do dveří s nosností do 100 kg. Avšak musíme dát pozor, abychom hrazdu do futer (zárubní) skutečně utáhli na maximum. Cvik se provádí velmi jednoduše. Ruce nadhmatem přiložíme na hrazdu a přitáhneme se. Přitáhnout bychom se měli do takové úrovně, aby hrazda byla mírně pod naší bradou. Pokud je pro nás tento cvik náročný, dáme si pod sebe bobek nebo židli, díky kterým si vypomůžeme nohama. Podstatné však je primárně zapojit naše záda, která po tréninku musí bolet. Jestli nás spíše bolí nohy nežli záda, cvičili jsme dřepy.

- Mrtvý tah -

Deadlift, mrtvola neboli mrtvý tah je opět komplexní cvik, který nám pomůže budovat spodek zad i nohy. Ze začátku, než přejdeme do fitka k tyči, můžeme používat činky nebo kettlebelly, ale v zásadě se nedoporučují.

Každopádně, mrtvý tah provádíme tak, že zvedáme tyč s váhou, kterou máme před sebou. Šíře rozkroku by měla odpovídat naší šíři ramen. Při předklonu k tyči jdeme do polodřepu, ze kterého se následně zvedneme do zcela rovné či mírně dozadu zakloněné pozice. Nejdůležitější je, aby naše záda při uchopení tyče nebyla nijak shrbená a abychom hlavu neměli zbytečně moc zakloněnou. Osa kříže-záda-hlava musí být zcela rovná, jinak cvik ztrácí na efektivitě. Cvik se skutečně musí provést technicky správně, proto mrkněte na video, jak se to dělá.

5. Ruce

Velké ruce jsou nutností pro vyšší atraktivitu

Nejvíce viditelný znak síly a dominance, namakané pracky. Tato svalová partie je asi tou nejviditelnější částí vůbec. Ano, břišáky ženy milují, ale bicepsu si všimnou první! Ženy ve velkých rukou spatřují ochranu, sílu a mužnost. Čím větší biceps, tím větší zájem. Je tomu ale skutečně tak?


Cviky pro velké ruce

Samozřejmě, že biceps je důležitý, ale neměli bychom zapomínat, že ruce jsou tvořeny i předloktím a tricepsem, které musíme cvičit také. Avšak biceps je pro ženy ze všech nejpodstatnější. Jak tedy na komplexní cviky všech tří partií?

- Přítahy s jednoručkami -

Přítahy s jednoručními činkami jsou skvělou cestou, jak zároveň vybudovat velký biceps i předloktí. Ve své podstatě nejde o nic složitého, vezmeme do ruky činku a pěst se snažíme dostat, co nejblíž k ramenu. Avšak cvik neprovádíme před sebou při podhmatu. Činku nedržíme ani podhmatem ani nadhmatem. Držíme ji zkrátka vertikálně. Takto dosáhneme stimulace jak bicepsu, tak i předloktí. Pokud však chceme cvičit pouze biceps, činku akorát držíme podhmatem a směrem nahoru a dolu ji přitahujeme před sebou (viz. obrázek).

- Zadní klik -

Perfektní cvik na triceps je zadní klik. Jediné, co musíme udělat, je vyhledat gauč, židli či cokoliv jiného, o co se během cviku můžeme opřít. Základem celého cviku je zvedání těla nahoru a dolů, přičemž se o něco opíráme. Nohy máme před sebou zcela narovnané. Pokud doma nemáme nic v ideální výši, o co bychom se opřeli, můžeme si pomoci bobkem nebo židlí, kde položíme chodila. Takto můžeme cvičit za pomocí kuchyňské linky a jiných vysokých opěrných bodů. Podstatné je, aby nohy byly rovné a chodidla byla níž než hrana čehokoliv, o co se opíráme.

Kolik dělat počtu opakování?

Tělo vůbec nezajímá, kolik opakování si řekneš, že uděláš. To, čemu tělo rozumí, je intenzita a hlavě konzistentnost. Bez těchto věcí svalový růst neexistuje. Neřeš proto, kolik opakování uděláš, ale zda tě svaly po tréninku skutečně bolí a je znát, že byly zatíženy. Běž přes bolest, ať to pořádně pálí. Výsledky se určitě dostaví.

Pokud jsi to celé dočetl až sem, je tvou povinností si dneska zamakat. Nemá smysl získané informace nevyužít. Nesnižuj své šance u žen a nezavírej si dveře pořádnému sexu!

 

 

banner eshop bezpasáka sex doll bezpasaka.cz banner Nicol naughty harbor bezpasaka.cz

porn banner bezpasaka.cz

© Bezpasáka

Zaujal Tě článek? Dej mu svůj LIKE. A poděl se s ostaními.

   Sdílej článek na fb
autor
Autor: Jakub
Miluji sport. Bavíme mě překonávání vlastních hranic a vybíjení se při fyzických aktivitách. Sex je pro mě další fyzickou aktivitou, která si zaslouží své místo slávy v mém copywriterském portfoliu.

Ať už se jedná o rady a tipy, erotiku s humorem, legislativu v oblasti prostituce nebo podrobný návod, jak být lepší verzí sebe sama, vždy se snažím vám čtenářům přinést to nejlepší. Vážím si vás a jsem rád, že se mohu společně s ostatními redaktory podílet na tvorbě bezpasáka, nejlepšího blogu o erotice v ČR.
Pro vložení komentáře k článku se přihlas nebo nejdříve zaregistruj.

Podobné články

Podcast Bezpasáka 24.díl: S pornoherečkou Zuzu Sweet o erotice, podnikání a cestování

22.06.2021 - 08:00

Nahlédněte s námi do světa pornobranže s charismatickou Zuzu Sweet.

Zobrazit článek

Ovladač

23.06.2021 - 06:46

V tu chvíli jsem už měl pěkně tvrdý penis, a tak jsem ho vytáhl a chtěl odložit ovladač, když jsem si všiml, že na displeji svítí hláška “vyber postavu”.

Zobrazit článek

Ten s nekonečnou výdrží

16.06.2021 - 06:32

Třásla se v mohutné vlně orgasmického vzrušení a prosila, ať hlavici oddělá, protože v té chvíli to bylo extrémně silné, skoro až nepříjemné.

Zobrazit článek

Byl to jen sen?

09.06.2021 - 18:13

Za malou chvilku už pevně stiskneš svou ručku stehny a vykřikneš slastí, zatímco Tvé zpocené tělo se krásně zmítá vlnami rozkoše, v kundičce Ti nádherně pulsuje a Ty se cítíš krásně udělaná…

Zobrazit článek
×

Měj přehled o novinkách!

Buď mezi prvními, kdo ví o nových holkách a novinkách na webu. Odebírej nejčerstvější informace! 

Odebírat novinky