Sexuální výkonnost. Staňte se dravcem s medvědí výdrží

Zdraví

Sexuální výkonnost. Staňte se dravcem s medvědí výdrží

Až 15 % mužů ve věku 60 let trpí absencí sexuálního života. V moderní době muži obecně čelí enormně sníženému libidu, ale i snížení sexuální výdrže. V článku si podrobně probereme, proč tomu tak je, jak tomu předcházet a jak si pomoci při navýšení naší sexuální zdatnosti.

Co vše se v článku dozvíte:

  1. Příčina nízké sexuální výdrže vzniká v moderní civilizaci
  2. Změna, která z vás udělá namakaný stroj
    1. Změna jídelníčku
    2. Suplementace
    3. Sport
    4. Dostatek spánku
    5. Omezení alkoholu i cigaret
  3. Jak a co trénovat pro navýšení sexuální výdrže?
    1. Fyzická cvičení a pomůcky
    2. Zaměřte se na svou psychiku
  4. Věřte si, začněte ještě dnes a výsledek vás nemine

Příčina nízké sexuální výdrže vzniká v moderní civilizaci

Ta totiž žije v určitém paradoxu. Kdy na jedné straně chtějí být všichni ti skuteční a praví muži, ale na druhé straně jim je nabízena sedavá práce, alkohol, cigarety, průmyslově zpracované potraviny a stres. To jsou důvody, proč se neustále snižuje běžná hladina testosteronu u mužů a proč jej naši dědové měli v našem věku až o 30 % více. S těmito alarmujícími údaji přišla studie publikovaná v roce 2007 pro časopis JAMA..

A nejen to. Řada studií také poukazuje, že čím jsme starší, tím přirozeně klesá hladina našeho testosteronu obecně. Proto ve výsledku má řada mužů ve věku 40 let o 30 % nižší hladinu testosteronu než ve svých 20. Avšak stále berme v úvahu, že se jedná o poklesy již zmíněné snížené hladiny ve srovnání s našimi dědy. Moderní muž tedy čelí skutečným překážkám, které se dotýkají jeho zdraví, ale také i sexuálního života.

Nízká hladina testosteronu totiž neovlivňuje jenom sexuální chuť, ale také svalovou výkonnost, sílu, výdrž, tvrdost zubů a kostí, dravost, chuť do života, sebevědomí, rychlost metabolismu i spalování tuků a řadu dalších aspektů v našem životě. Pokud tedy chceme mít vysokou sexuální výdrž, tak kromě správného tréninku oddálení ejakulace musíme dbát i na vysokou hladinu testosteronu a jeho přirozenou produkci. Jak to ale udělat?

Změna, která z vás udělá namakaný stroj

Důvod, proč muži ztrácí svůj testosteron, je hlavně způsoben civilizačním životním stylem, který dnes muži vedou a to je potřeba změnit. Nebudeme nikomu lhát, nejde o nic jednoduchého. Každý u této změny bude čelit svým mnohaletým návykům, kterých se bude muset zbavit. Ale stojí to za to!

V zásadě jde o změnu jídelníčku, změnu pohybových aktivit, změnu samotného přístupu k sexu a v krajním případě i změnu zaměstnání.

Jak tedy nakopnout hladinu testosteronu:

  • Změnou jídelníčku.
  • Suplementací.
  • Sportem.
  • Dostatkem spánku.
  • Omezením alkoholu i cigaret.

Změna jídelníčku

Z jídelníčku bude potřeba vyřadit různé průmyslově zpracované potraviny, jako jsou chipsy, pizza, bíle pečivo, potraviny s vysokým obsahem rafinovaného cukru, hamburgery i potraviny z rychlého občerstvení a převážně smažené potraviny spolu s častým pitím kávy. To vše se velmi negativně odráží na našem zdravotním stavu a hlavně zvyšuje hladinu hormonu kortizolu, jenž je nepřítelem testosteronu číslo 1.

Ideálem je, pokud do stravy zařadíme mnohem více zeleniny a ovoce. Až 50 % stravy, kterou během dne zkonzumujeme, by měla tvořit tvz. živá nevařená a neupravovaná strava (zelenina, ovoce, naklíčené luštěniny). Pro posílení tvorby testosteronu do stravy zařadíme česnek, chilli i zázvor. Tyto potraviny jsou skutečným nakupovačem, který dokáže rozjet náš metabolismus. Určitě se nevyhýbejte konzumaci čerstvého kysaného zelí. Dle výzkumu z roku 2002, publikovaného deníkem Journal of Agricultural and Food Chemistry, až u 90 % lidí dochází po požití této potraviny k nárůstu libida.

Suplementace

Suplementací se rozumí konzumace doplňků potravy, nejlépe přírodních. Základem suplementace by mělo být užívání kvalitních vitamínů a minerálů, které jsou v dnešní době nedostatkovým zbožím. Jelikož se při pěstování potravin používají pouze základní složky hnojiva, vše se příliš urychluje a řada zeleniny i ovoce dozrává během převozu, tak ve výsledku tyto potraviny obsahují malé množství minerálů i vitamínů. Tvorbu testosteronu převážně ovlivňuje vitamín D a minerály zinek, hořčík a selen. Avšak suplementací celého spektra minerálů a vitamínů značně podporujeme fungování našeho organismu na všech úrovních. Obzvlášť pokud sportujeme, suplementace  těchto základní složek je velice klíčová. Tvorbu testosteronu také značně ovlivňují přírodní produkty, jako je kořen maca, ašvaganda či kotvičník.

Sport

Jestli chcete skutečně nakopnout hladinu svého testosteronu, dodat si sebevědomí a bodovat jak v posteli, tak i u žen, sport se musí stát vaší životní filozofií. Nemusíte být nový Schwarzenegger či vrcholový profesionální sportovec, stačí se prostě hýbat. Denně věnovat jakýmkoliv pohybovým aktivitám alespoň 30 minut. Kliky, dřepy, shyby a přítahy na hrazdě jsou základními cviky jak budovat sílu a svalovou tkáň. Běhání a jiné kondiční sporty se moc nedoporučují, jelikož ty oproti silovým sportům hladinu testosteronu snižují.  Ale v menší míře pouze prospívají. Samozřejmě čím více budete na sobě dřít, tím vyšší bude přirozená produkce vašeho vlastního testosteronu, avšak při častém přetrénování bude docházet k opačnému ději. Na to pozor.

Dostatek spánku

Dle studie publikované v deníku JAMA (2011) způsobuje nedostatek spánku (5 a méně hodin denně) snížení hladiny testosteronu až o 15 %. Spánek je pro regeneraci organizmu velice důležitý a spánková deprivace způsobuje navýšení hladiny kortizolu i zvýšení celkového psychického stresu. Pokud do toho ještě plánujeme sportovat, je jasné, že regeneraci budeme potřebovat jako sůl. Pravidelný kvalitní spánek by měl tvořit základ celého našeho snažení, jak zvýšit sexuální výkonnost. Za optimální se považuje 6 – 8 hodin denně. Souložit vyčerpaný a unavený je naprosto o ničem. Člověk si takový sex moc neužije a spíše se tím ještě dorazí.Obecně dělat cokoliv příliš vyčerpaný je neefektivní a kontraproduktivní.

Omezení alkoholu i cigaret

Nejen že cigarety a alkohol snižují naši hladinu testosteronu, ale i zpomalují naše spermie a připravují nás o plodnost, potenci a vitalitu. Až 90 % kuřáku, co kouří 30 a víc let, dostane rakovinu plic. Alkohol zase přináší onemocnění jater. Obě tyto položky velmi zatěžují naši psychiku (závislosti), ale také i omezují naše finanční možnosti. Kouření i užívání alkoholu nemá pro lidský organismus žádný pozitivní přínos v jakémkoliv množství. Nikotin slouží jako stimulant nervového systému, avšak způsobuje silnou fyzickou i psychickou závislost. Jestli chcete skutečně podávat kvalitní výkony v posteli a sex si chcete užít plnými doušky, omezte nebo zcela vyřaďte tyto produkty ze svého života.

Jak a co trénovat pro navýšení sexuální výdrže?

Do teď jsme se bavili hlavně o podpoře našeho organismu, díky čemuž navýšíme náš apetit, dravost, vitalitu i fyzickou výdrž. Avšak pro prodloužení pohlavního styku a oddálení ejakulace je potřeba kvalitních pomůcek i tréninku, jež se této oblasti přímo věnují.

Fyzická cvičení a pomůcky

Během styku se nesnažte nikam hnát.Není to závod, je to příjemný okamžik, který si chcete vychutnat v celé jeho výši. V praxi střídáme mezi tvrdými rychlými a pomalými jemnými přírazy. Výhodou je větší vzrušivost partnerky a zlepšení vašeho soustředění, respektive odvedení pozornosti od vzrušivosti k technice, což se kladně projeví na oddálení ejakulace. Pro začátek zkuste kupříkladu poměr 6 rychlých tvrdých a 4 pomalých jemných přírazů.

Také nezůstávejte v jedné poloze, ale během sexu neustále polohy střídejte. Velkým pozitivem je absence křečí jednotlivého svalstva, které se tolik nenamůže. Klidně, pokud už jste na hraně orgasmu, přejděte na orální sex a partnerku uspokojujte tímto nebo ručním způsobem. Mezitím vychladnete, přičemž partnerka bude neustále stimulována.

Jestli chcete zvýšit svou sexuální výdrž hlavně kvůli partnerce, určitě nezapomeňte na předehru. Ta vám sice výdrž nedodá, avšak partnerku příjemně nažhaví a vy se posléze nebudete muset tolik snažit, aby vyvrcholila. Za zmínku také stojí užívání kondomu či tlumícího lubrikačního gelu, který sníží pocit stimulace a vy tak budete moci souložit déle.

Velice účinným cvičením jsou také kegelovy cviky, díky kterým získáte mnohem vyšší kontrolu nad svou vlastní ejakulací. Cvičení je velice jednoduché a pracuje se svalstvem pánevního dna. Jednoduše se jedná o soubor svalů, které používáte, když zadržujete moč. Cvičení spočívá ve stahování a uvolňování těchto svalů v pravidelném intervalu třeba o 30 opakováních a celkové délce 5 minut. Kegelovy cviky lze cvičit úplně kdekoliv a kdykoliv a jejich přínos je neocenitelný.

Zaměřte se na svou psychiku

Podstatnou části vašeho sexuálního výkonu je i vaše psychická stránka, která souvisí i se samotným přístupem k sexu. Snažte se být co nejvíce uvolnění a klidní. Strach a úzkost zvyšují napětí, narušují koncentraci a pomáhají k nežádané předčasné ejakulaci. Mnoho mužů má ze sexu strach, jelikož ve své slabé sexuální výdrži spatřují svou neschopnost a slabost, za kterou se stydí. Bojí se, že neuspokojí potřeby své partnerky. A právě tento strach ze selhání způsobuje úzkost, která jej nakonec způsobí. Buďte klidní a uvolnění. Sex není bitevní pole, ale zábava a potěšení.

Nebojte se o svém „problému“ hovořit i se svou partnerkou. Sex a jeho kvalita je vždy souhrou obou, nikoliv pouze jedné osoby (to si musí uvědomit i vaše partnerka). Během sexu myslete na něco jiného. Někomu pomáhá počítání, někdo přitom přemýšlí o práci, přičemž nasadí autopilota. Vy takto odvedete pozornost od svého vzrušení jinam a vaše partnerka se mezitím uspokojí. Pak můžete přijít na řadu vy.

Věřte si, začněte ještě dnes a výsledek vás nemine

Už teď se můžete pustit do tréninku kegelových cviků, zítra můžete online zakoupit kvalitní kondomy a tlumící lubrikační gely. Začít sportovat můžete také kdykoliv, stejně tak při nákupu v obchodě si přidejte do košíku více zeleniny a ovoce. Těch provazů, za které můžete zatáhnout, je mnoho. Proto neváhejte. V sázce je váš sexuální život i zdraví a cokoliv, co uděláte dnes, se při dalším sexu projeví. Vytrvejte a budete štědře odměněni.

Pokud vám chybí sexuální praxe, jste bez partnerky a nechcete zahálet. Nebojte se využít pestré nabídky sexuálních služeb, které sahají od masáží až po eskort. Jednoduchý způsob jak si užít s dívkou svých snů.

 

© Bezpasaka.cz

Autor: 
Jakub
Vstup na stránky je povolen pouze starším 18 let
Vstupujete na stránky se sexuálním obsahem. Kliknutím na vstoupit souhlasíte s následujícími podmínkami.

Stránky se sexuálním obsahem

Je mi více než osmnáct (18) let a potvrzuji, že jsem již dosáhl(a) zletilosti.

Pokud se nacházím ve státě, ve kterém je hranice zletilosti stanovena odlišně od České republiky (např. na 21 let), potvrzuji, že splňuji veškeré podmínky zletilosti a možnosti vstupu na uvedené stránky.

Zamezím, aby díky mému chování ke zde obsaženým datům přistupoval kdokoli nezpůsobilý či nezletilý.Můj zájem o všechny zde obsažené údaje a materiály je čistě soukromý a je určen pouze pro mou a jen mou vlastní potřebu.

Prohlašuji, že sexuálně zaměřený materiál mne nepohoršuje, neuráží a nejsem jim nijak ohrožen.Je mi známo, že veškeré obrazové a textové materiály na stránkách, na které jsem se rozhodnul vstoupit jsou chráněny autorským zákonem.

Jakékoli šíření obsahu nebo jeho částí bez předchozího písemného souhlasu provozovatele stránek je výslovně zakázáno.Jsem si vědom toho, že porušením některého z výše uvedených ustanovení se vystavuji riziku občanskoprávních sporů, případného i trestněprávního stíhání.

Potvrzením tohoto upozornění se již nebude upozornění na tomto počítači zobrazovat.

X

Přihlášení

Zapomněla jsi heslo?
Zašleme Ti nové na Tvou
emailovou adresu.