Cookies management by TermsFeed Cookie Consent

Správné držení těla aneb jak zaujmout, ještě než promluvíš

20.11.2021 - 13:56
Rady/Tipy
Autor: Jakub
   Přečteno: 3384x
Skolióza páteře, předsazená ramena a skleslá hruď. Neustále sezení za PC a pravidelné sledování telefonu za chůze. To vše a ještě víc naprosto devastuje naše správné držení těla.

Správné držení těla aneb jak zaujmout, ještě než promluvíš Skolióza páteře, předsazená ramena a skleslá hruď. Neustále sezení za stolním počítače a pravidelné sledování telefonu za chůze. To vše a ještě víc naprosto devastuje naše správné držení těla. Na ženy pak působíme více sklíčeně, nezdravě a hlavně s nedostatkem sebedůvěry. Jak vylepšit náš postoj, abychom zaujali hned na první pohled?


Co vše se v článku dozvíš:


Odstraň špatné návyky

Na správné držení těla má vliv i celková úroveň naší vitality

Dnes se řada mladých, ale i starších mužů dopouští fatálních chyb při držení těla. Většinou je způsobují naše špatné návyky, které však lze snadno překonat, pokud si je uvědomíme. Běžně se jedná o sledování televize na gauči, časté sezení za PC nebo sledování mobilu směrem dolů, ať už chodíme či sedíme.

V těchto situacích se prostě hrbíme a pro vlastní pohodlí vypínáme ramenní a zádové svaly. Díky tomu následně dochází k vytváření hrbu a předsazování ramen. Pokleslá hlava, shrbená záda a ramena umístěná příliš vepředu dohromady vytváří uzavřený a sklíčený postoj, při kterém naše hruď a prsní svaly opticky zanikají. Takový postoj je známkou snížené sebedůvěry a slabosti.

Avšak hrb, skoliózu nebo předsazení ramen můžeme získat i  při vykonávání práce v našem zaměstnání, kde zkrátka nemáme na výběr. Zde je situace hůře řešitelná, ale jde to. V prvé řadě se musíme soustředit na naše špatné návyky, které nesprávné držení těla způsobují. Jakmile je máme vypozorované, odnaučíme se je.


Mezi nejčastější příčiny špatného postoje patří:

  • Špatné sezení za stolním počítačem.
  • Časté sledování televize na gauči.
  • Neustále sklánění hlavy při sledování mobilního telefonu.

Ramena dávej vždy dozadu

Pravidelně dávej ramena dozadu a vytvoř si konstatní správné držení těla

Jak již bylo zmíněno, jedním ze základních problémů velice špatného a nepůsobivého postoje je předsazení ramen. To lze vyřešit velice jednoduše. Stačí, když svá ramena posuneš vědomě dozadu a hruď vypneš dopředu. Nepotřebuješ se přece před někým schovávat a krčit. Právě vypnutou hrudí dáš ženám najevo, že jsi psychicky neohrožený.

Ze začátku řada lidí dělá ten problém, že dává ramena směrem nahoru k hlavě, což je špatně. Jelikož ani ramenní svaly nejsou plně vycvičené na konstantní držení ramen v zadní poloze, je nutné je zde dávat a udržovat vědomě. Často se stává, že na správné držení ramen se během práce zapomene, ale vše je jen otázka zvyku a správného mindsetu. Klidně si nastav oznámení na telefonu, co hodinu, které tě upozorní, abys dal ramena do správné polohy. Časem si to zafixuješ, svaly si zvyknout a budeš to dělat zcela automaticky.

Pomoci ti také může zakoupení si ramenních popruhů, které ti ramena podrží místo tebe. Je jedno, zda využiješ popruhy nebo gumu, účel to splní a přitom se nejedná o nijak zvlášť drahou záležitost.

Zpevni střed těla

Pevný střed těla je pro jeho správné držení důležitý

Ramena a hruď jsme si teda vysvětlili. Hruď musí být vypnutá dopředu a ramena posazená dozadu. Avšak problémem moderní doby je hlavně nejistá a špatná chůze, která vychází i z nepevného středu těla. Střed těla tvoří přední i šikmé břišní svaly a spodní část zádových svalů. Lidé mají tendenci až moc „špulit“ zadek dozadu a břicho dopředu. Tím vzniká kačeří chůze.

Ta nejen, že ničí páteř, ale celkově posouvá-schovává pohlavní orgány dozadu, přičemž atraktivní postoj své pohlavní orgány neskrývá. Řešením je zde zpevnění středu těla a vědomým udržením pánve v popřední poloze. Pokud nevíš, jak cvičit pro zpevnění středu, přečti si náš článek, kde se podrobně zabýváme svalovými partiemi a jak je cvičit.

Jakmile se narovná a zpevní střed těla, ramena se posunou dozadu a hruď vypne dopředu, vzniká velice pevný a sebevědomý postoj, který ženy muži milují. Naprosto perfektní ukázkou správného mužského postoje je Daniel Craig, který v posledních bondovkách hraje agenta 007. Jeho chůze je legendární, plná sebedůvěry, vypnuté hrudí, správného držení ramen i posunuté pánve do popředí.

Drž tělo správně i za chůze

No, už víš jak správně držet tělo, když nic neděláš. Co ale držení těla při takové chůzi či komunikaci? Jak pracovat s rukama, abys i nadále působil jako chlap, jenž ví, co v životě chce?

Především se neboj hýbat. Jasně, stále si zachovej pevný střed těla zasunutá ramena, ale nechoď jako vojenský panák – dvřevák. To je druhý extrém, který je taky špatně. Správně uděláš, pokud se budeš hýbat přirozeně a budeš si představovat jako bys kráčel po červeném koberci filmových hvězd. Skutečně, podívej se, jakým způsobem kráčí Daniel Craig ve své roli Jamese Bonda.

Klidně měj jednu ruku zastrčenou v kapse, avšak s vyčnívajícím palcem ven a při chůzi mírně střídavě pohybuj rameny zepředu dozadu jako by kráčel bůh. Takováto chůze zaujme každou ženu. Určitě se však vyhni rukám v kapsách. Stačí pouze jedna s palcem ven. Druhou ruku totiž potřebuješ při gestikulaci. Chlap, co negestikuluje, jakoby vůbec nemluvil. Nezaslouží si pozornost. Mysli na to.

Pokud také při komunikaci stojíš na místě, stůj pevně a nepohybuj se. Buď pevný, nikoliv zbrklý. Ukaž, že si věříš. Mentálně si můžeš představovat, že ti z pat vylézají kovové šrouby, které tě ukotvují do země. Ale hlavně nelpi na výsledcích svého chování. Je to past. Čím více se budeš snažit být přesvědčivý a sebevědomý, o to spíš ti to nepůjde, jelikož ztratíš na své přirozenosti. Odhodlej se cvičit před zrcadlem a v neposlední řadě se klidně přihlaš do nějakého kvalitního kurzu, jak správně držet tělo a zvednout si sebevědomí. Neboj se, určitě to zvládneš, ale nic není hned!

 

 

banner eshop bezpasáka sex doll bezpasaka.cz banner Nicol naughty harbor bezpasaka.cz

porn banner bezpasaka.cz

© Bezpasáka

 

Zaujal Tě článek? Dej mu svůj LIKE. A poděl se s ostaními.

   Sdílej článek na fb
autor
Autor: Jakub
Miluji sport. Bavíme mě překonávání vlastních hranic a vybíjení se při fyzických aktivitách. Sex je pro mě další fyzickou aktivitou, která si zaslouží své místo slávy v mém copywriterském portfoliu.

Ať už se jedná o rady a tipy, erotiku s humorem, legislativu v oblasti prostituce nebo podrobný návod, jak být lepší verzí sebe sama, vždy se snažím vám čtenářům přinést to nejlepší. Vážím si vás a jsem rád, že se mohu společně s ostatními redaktory podílet na tvorbě bezpasáka, nejlepšího blogu o erotice v ČR.
Pro vložení komentáře k článku se přihlas nebo nejdříve zaregistruj.

Podobné články

Mezinárodní den ženského orgasmu 8.8.

08.08.2022 - 09:00

Začátek srpna, 8. 8. 2022. Dvě stojaté osmičky vedle sebe značí jediné – Mezinárodní den ženského orgasmu.

Zobrazit článek

Záhadný cizinec

07.07.2022 - 09:00

Dominika byla žena ve středních letech. Před pár měsíci byla nucena v podnikání vyhlásit bankrot a dluhy, které ji zůstaly na krku byly příčinou rozpadu jejího manželství.

Zobrazit článek

Někdo to rád horké. Hrátky s voskem – od teorie k praxi

06.07.2022 - 08:00

Co se vám vybaví, když se mluví o svíčkách v souvislosti se sexem? Je to vidina romantického milování na plátcích růžích ve světle plápolajících svíček? Nebo jsou to spíše BDSM praktiky?

Zobrazit článek

Zaměřeno na bradavky: Jak si s nimi hrát?

29.06.2022 - 08:06

Bradavky jsou jednou z nejdůležitějších erotogenních zón a přitom jsou při sexu často opomíjené.

Zobrazit článek
×

Měj přehled o novinkách!

Buď mezi prvními, kdo ví o nových holkách a novinkách na webu. Odebírej nejčerstvější informace! 

Odebírat novinky