Suplementy. Jak naturálně zlepšit sexuální život?

Zdraví

Suplementy. Jak naturálně zlepšit sexuální život?

Suplementy představují velice snadnou cestu, jak našemu organismu doplnit potřebné mikronutrienty. Bez nich špatně funguje řada biochemických funkcí, jako je tvorba hormonů a jiných důležitých látek, které ovlivňují náš sexuální život. Každý, kdo hledá způsoby, jak zlepšit svůj sexuální život, ale i zdraví, by jim v dnešní době měl věnovat patřičnou pozornost. 

Obsah:

Na vině jsou hlavně hormony

Řada studií jasně prokazuje, že hormony mají velkou, možná i tu největší, roli při vytváření našeho sexuálního života, sexuálních chutí i síle sexuálního prožitku. Jedním z nejdůležitějších hormonů, který ovlivňuje sexuální touhy jak u žen, tak u mužů je testosteron spolu s jeho příbuzným dihydrotestosteronem.

Alfa a omega našeho sexuálního života. Oblast, na kterou se každý musí zaměřit nejen pro zlepšení sexuálního života, ale celkově zdraví i společenského úspěchu. Abychom plně pochopili, jak dosáhnout lepší produkce testosteronu, musíme zjistit, jak se v našem těle vytváří.

Tvorba a funkce testosteronu

Testosteron jako takový je vytvářen primárně ve varlatech, konkrétně v leydigových buňkách, avšak až 30 % jeho celkového množství vytváří nadledvinky. Z toho důvodu lze testosteron nalézt i u žen, avšak už ne v takové míře. Dnes se za normální a běžnou hladinu testosteronu dle lékařských tabulek považuje hladina 250 – 1200 ng/dl. To je samo o sobě velmi zavádějící, jelikož dané rozmezí je velice široké.  Stačí, když se mají porovnat dva muži, každý z jedné strany spektra této normy.

Výsledné rozdíly jsou do oči bijící. Muž s nízkou mezní hranicí nejspíš bude mít minimální zájem o sex, jeho výdrž i odolnost bude řádově velmi slabá, nebude schopen řádně využívat či budovat svalstvo, pomalu mu budou růst vousy, bude mít vysoké riziko erektilní dysfunkce a celkově na tom nebude psychicky nejlíp. To vše jen kvůli nízké hladině testosteronu. Jestli se v tomto popisu poznáváte, zpozorněte. Vše můžete změnit.

Vysoká hladina testosteronu dodává mužům silnou erekci, vysoké libido, dostatek sebevědomí, vyšší fyzickou sílu i schopnost adaptace, silnější kosti i zuby, pevnější nehty, lepší odolnost imunitního systému a celkově i tah na branku a chuť vyhrávat. Vědecky bylo prokázáno, že v období věku 30 let je produkce testosteronu snížená až o 20 %. Ve věku 40 let to bývá až 40 % a v 50 až 60 %. Snad každý ze starších ročníků na sobě pozoruje příznaky nízké hladiny testosteronu, ale i řada mladých mužů s tím dnes má problém. Jak to změnit?

Způsoby jak naturálně navýšit hladinu testosteronu

1. Trénujte tělo silovými cviky

Dle této studie existuje úzká souvislost mezi pravidelným silovým cvičením a zvýšenou produkcí testosteronu. Pravidelné silové cvičení také podporuje i tvorbu růstového hormonu, který zásadně ovlivňuje naši vlastní schopnost regenerace po jakémkoliv zranění.

2. Dopřejte si dostatek spánku

Jestli chcete mít kvalitní sexuální život a silnou erekci, tak zapomeňte na neprospané noci za světla monitoru u PC nebo reflektorů na diskotéce. Nedostatek spánku narušuje rovnováhu všech hormonů v lidském organismu - testosteronu nevyjímaje. Samozřejmě není na škodu si někdy sem tam vyrazit, ale organismus pro svou správnou funkci potřebuje spát a nejefektivnější spánek je během nočních hodin.

3. Omezte stres

Stres produkuje hormon zvaný kortizol a ten je tím největším nepřítelem testosteronu vůbec. Kortizol je velice důležitým hormonem při akutním nebezpečí, ale jeho dlouhodobě zvýšená hladina redukuje testosteron. Je jedno jestli zvolíte lesní procházky či meditaci. Snížení hladiny stresu se rázně projeví na vyšší hladině testosteronu. Vyhněte se nadbytečnému stresu a odstraňte jeho zdroje ve vašem životě.

4. Vyhýbejte se kouření i alkoholu

Nikdo neříká, že by člověk měl být naprostý abstinent. Ale pravidelná konzumace alkoholu, denně či obden jedno pivo, se jednoznačně na hladině testosteronu projeví. Alkohol zatěžuje játra a omezuje tělesnou regeneraci. Velice podobně je na tom i kouření a vůbec nezáleží, jestli kouříte cigarety, doutníky či vodní dýmku. Kouření jako takové poškozuje organismus, vyvolává mikrostres, závislost na nikotinu a zvyšuje hladinu kortizolu.

5. Mějte pravidelný sex

pravidelný sex bezpasaka.cz

Dle této a této studie existuje přímá souvislost mezi sexem, pravidelným sexem a zvýšenou hladinou testosteronu. Sex přináší mužům pocit základního uspokojení, dominance a úspěchu, což jsou faktory, které silně ovlivňují hladinu testosteronu. A je úplně jedno, jestli navštěvujete noční kluby nebo partnerskou ložnici.

Suplementace a jak k ní přistupovat

Suplementace je doplňování určitých živin a podpůrných látek skrze doplňky stravy. Jestli si někdo myslí, že suplementace vytváří zázraky, tak má pravdu pouze zčásti. Ano suplementace dokáže nejen doplnit našemu organismu řadu mikronutrientů, které jsou potřeba pro kvalitní tvorbu testosteronu, červených krvinek a jiných faktorů ovlivňujících náš sexuální život. Avšak nedokáže nahradit základ kvalitního zdravého životního stylu. Z tohoto důvodu by měl každý muž dbát na výše zmíněné body a kvalitní stravu.

Samotná suplmentace nemá až takový účinek, ale má výrazný efekt, pokud zařadíte pravidelnou stravu a spánek. Pokud následně zařadíte cvičení a další dostupné techniky zvyšování hladiny testosteronu, libida a sexuální výdrže, tak vás vysněná sladkost nemine. Co tedy do suplementace zařadit pro maximální sexuální libido, vysokou hladinu testosteronu a zlepšení psychiky?

Základní suplementy a jejich druhy

Suplementy se dělí na řadu kategorií, jako jsou spalovače, adaptogeny, minerální a vitamínové doplňky, proteiny apod. Nás však zajímají hlavně adaptogeny, minerály a vitamíny.

Vitamíny a minerály

Dnes vzniká určitý paradox, kdy nehladovíme, ale přesto jsme podvyživení. V řadě potravin bylo nalezeno řádově nižší množství minerálů a vitamínů, než tomu bylo v minulosti. To má za následek řadu zdravotních problémů a hlavně pokles sexuálního libida a testosteronu. Proto by základem každé suplementace měly být vitamíny a minerály. Ale opravdu kvalitní komplexní doplňky, které se zpravidla poznají díky vyšší ceně.  

Příjemným způsobem doplnění řady minerálů a vitamínů je mladý ječmen, chlorella či spirulina. Na internetu lze nalézt i jiné produkty, a na facebooku existuje řada skupin, kde vám mile rádi poradí, které si vybrat. Nám se například osvědčily Schindeleho minerály v kombinaci s mladým ječmenem.

Asi nejpodstatnější je užívání zinku, selenu a hořčíku. Proto by v zakoupeném doplňku tyto látky neměly chybět.

Adaptogeny a podpůrné bylinky

Adaptogeny představují velice zajímavou kategorii. Už ze samotného názvu vyplývá, že se jedná o různé bylinky a složky podporující schopnost našeho organismu se adaptovat vůči náročným podmínkám. Většinou se jedná o rostliny, které samy rostou v náročných podmínkách, jako jsou naupříklad vysokohorské oblasti. Podpůrné bylinky zase pomáhají upravit naši hladinu hormonů (testosteronu), posilují krevní oběh, zvyšují krvetvorbu a jinými různými způsoby zlepšují funkci našeho organismu a přímo nebo nepřímo naši sexuální výkonnost, libido a celkový požitek.

Mezi kvalitní adaptogeny se silným účinkem můžeme zařadit kupříkladu kořen maca, indickou ashvagandu, schizandru a rhodiolu. Asi nejpříznivější vliv na mužskou potenci a sexuální libido má ashvaganda. Rhodiola pomáhá snižovat únavu a stres, kořen maca zlepšuje krvetvorbu a schizandra snižuje úroveň hladiny kortizolu.

Samozřejmě každá z těchto bylin má řadu dalších zdravotních benefitů, ale jejich vypisování by bylo na několik odstavců. Zkrátka a jednoduše, jsou to neskutečně účinní pomocníci. Do podpůrných bylinek můžeme jednoznačně zařadit kotvičník, jehož účinnost se zvedá s postupně přibývajícím věkem. Dle zkušeností mnoha uživatelů perfektně vyrovnává hladinu testosteronu a estrogenu. Určitě také doporučuji užívat pískavici (řecké seno) a škornici šípolistou.  

S čím tedy začít jako první?

Pokud čtete tento článek a už se vám klíží očo, uložte si ho do záložek a běžte spát. Není nic lepšího, s čím byste měli začít. Pokud článek čtete a do noci je daleko, tak si dejte záležet na tom, abyste dnes šli brzy spát. Na další den si naplánujte řádnou snídani, oběd i večeři. Následně si udělejte čas a projeďte internet s cílem zakoupit si kvalitní minerály a vitamíny, které by měly tvořit základ vaší podpůrné suplementace.

Zkuste cvičit a omezte alkohol i kouřením a případně si hledejte novou práci, pokud se v té stávající cítíte ve velkém stresu. Ať už uděláte cokoliv z výše vypsaného, tak si otvřete dveře k lepším sexuálním prožitkům

odběr bezpasaka.cz

© Bezpasaka.cz

 

Přečti si další články o zdraví a sexu:

Mocný hormon testosteron. Kam mizí, jak ho nakopnout a proč souvisí s koronavirem?

Pozitivní vliv sexu na lidské zdraví

Sexuální výkonnost. Staňte se dravcem s medvědí výdrží

Antikoncepce: Hormony berou ženám chuť na sex. Jde to i bez nich

 

 

 porno web bezpasaka           silikonove panny bezpasaka

 

holka na sex anál, orál, BDSM z bezpasaka.cz

Autor: 
Jakub
Vstup na stránky je povolen pouze starším 18 let
Vstupujete na stránky se sexuálním obsahem. Kliknutím na vstoupit souhlasíte s následujícími podmínkami.

Stránky se sexuálním obsahem

Je mi více než osmnáct (18) let a potvrzuji, že jsem již dosáhl(a) zletilosti.

Pokud se nacházím ve státě, ve kterém je hranice zletilosti stanovena odlišně od České republiky (např. na 21 let), potvrzuji, že splňuji veškeré podmínky zletilosti a možnosti vstupu na uvedené stránky.

Zamezím, aby díky mému chování ke zde obsaženým datům přistupoval kdokoli nezpůsobilý či nezletilý.Můj zájem o všechny zde obsažené údaje a materiály je čistě soukromý a je určen pouze pro mou a jen mou vlastní potřebu.

Prohlašuji, že sexuálně zaměřený materiál mne nepohoršuje, neuráží a nejsem jim nijak ohrožen.Je mi známo, že veškeré obrazové a textové materiály na stránkách, na které jsem se rozhodnul vstoupit jsou chráněny autorským zákonem.

Jakékoli šíření obsahu nebo jeho částí bez předchozího písemného souhlasu provozovatele stránek je výslovně zakázáno.Jsem si vědom toho, že porušením některého z výše uvedených ustanovení se vystavuji riziku občanskoprávních sporů, případného i trestněprávního stíhání.

Potvrzením tohoto upozornění se již nebude upozornění na tomto počítači zobrazovat.

X

Přihlášení

Zapomněla jsi heslo?
Zašleme Ti nové na Tvou
emailovou adresu.